Čím je pro mne jóga a k čemu mne přivedla

11.10.2017

Je to cesta. Cesta, diky níž se dostávám do klidu a sama k sobě. Odstraňuji nánosy stresu, těkavých myšlenek a zbytečné rozpolcenosti. Je to cesta návratu k sobě, uvědomění si své podstaty. Zjistila jsem, že není třeba hledat něco venku a hnát se za tím. Pod svící je největší tma. A tak se stane, že to co hledáme, máme celou dobu u sebe. Stačí jen otevřít oči a srdce. Při ponoření se do sebe sama je možné najít vše potřebné a zjistit, že i bez hledání, zahalením se do klidu nalezneme odpovědi. Na všechno. Přestaneme si klást zbytečné otázky protože zjišťujeme že nejsou třeba. Spokojenost s tím, že je všechno v pořádku přináší právě ten vytoužený klid. A klid přináší spokojenost.

klid→ spokojenost → klid → spokojenost

Najednou jakoby ty odpovědi nebyly důležité. Nalezení blaženosti ve stavu bytí je základem všeho. Vše ostatní se najednou zdá býti malicherné a zbytečné a není už třeba.

Tento klid je velkým darem jógy pro mne. Chci dál jít touto cestou a nořit se sál do hlubin bytí. Mým přáním je, poskytnout ostatním lidem náhled do této cesty a pokud budou chtít, umožnit jim pomoc a vedení na jejím začátku. To by mohl být můj dar józe ;-).

Lada niola

© 2016 Jóga v klidu. Lada Vokounová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky